divendres, 5 d’abril del 2013

ANEM A L'AJUNTAMENT!

















8 comentaris:

  1. Jo he nat a l'ayuntament m'ho vaig passar molt be ara estic a sisè però encara m'enrecordo

    ResponElimina
  2. Nosaltres també vam anar a l'ajuntament i ens vam fer una foto amb l'elcalde. Va ser molt divertit!!

    ResponElimina
  3. el alcalde va ser molt simpatic,i a la fotografia tots vam sortir MOLT GUAPOS!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    ResponElimina
  4. Sembla que tots van disfrutar molt, i si que és veritat que l'alcalde va ser molt simpàtic.

    ResponElimina
  5. Ma agradat el excursió de l'ajuntament de Viladecans el senyor en va preguntar que la pared deia quelcom.Una nena de l'altre classe deia que la paret deia hola. Aquest embolic en va fer molt riure.

    ResponElimina
  6. Me havia agradat molt anar a l'ajuntament perquè vaig conèixer al Carles Ruiz, l'alcalde de Viladecans.

    ResponElimina
  7. me va agrada molt conèixer al Carles Ruiz de viladecans

    ResponElimina
  8. Encara recordo el dia quan vam anar en ho vam pasar molt be preguntanli al Carles Ruiz preguntes m'interesaba saber les respostes de cada una.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.